Service en support zijn bij Homan standaard artikelen. Ook wij werken met mensen en machines, en ondanks goed onderhoud zou er ook bij ons een storing kunnen ontstaan.

Zoals het een full-service onderneming betaamt zijn wij 24 uur per dag, 7 dagen per week en op zon- en feestdagen bereikbaar. Geen bandje, of computer, gewoon een vakkundig medewerker die telefonisch veel voor u kan betekenen.

Mochten we er telefonisch niet uitkomen dan is er een volledig team van professionals continu beschikbaar om u bij te staan. Voor onze klanten is onze service van essentieel belang. Gegarandeerd hebben we binnen 2 uur, waar dan ook in het land, hun verdeelstations weer onder spanning staan.

Onder ons hoofdnummer 0297-282121 zijn wij altijd bereikbaar. De dienstdoende storingsdienstmedewerker neemt de boodschap aan. Deze kan vele zaken telefonisch afhandelen. Mocht het nodig zijn stuurt deze de juiste monteur uw kant op om de calamiteit te verhelpen.

Kortom, full-service, 365 dagen per jaar, 24 uur per dag!
En dat kost u niets extra!

Calamiteiten

Ook voor calamiteiten weten vele organisaties en instanties ons te vinden. Bij grote calamiteiten, zoals de vuurwerkramp in Enschede, wateroverlast in Limburg of een vliegtuig naast de landingsbaan op Schiphol staat Homan snel paraat. Een onuitputtelijke voorraad materiaal, aggregaten en monteurs kunnen worden ingezet op alle noodzakelijke momenten en lokaties.

Grote stroomstoringen zoals in Haaksbergen en Hulst enige jaren geleden werden door onze inbreng tot een goed einde gebracht. Ook bij Gorinchem, waar een helikopter door de hoogspanningsleiding vloog, werd door Homan de boel snel weer onder spanning gezet.